Statistik

Såg att man numera man se sin statistik i mobil appen! Va roligt att se att så många hittat hit!
Beror iof med all säkerhet på Facebook ;)

Idag är jag sjukt trött, fick med mig mannen ut på promenad igår, var ute nästan två timmar med Marley i vagnen. Väldigt skönt att komma ut och hon sover väldigt bra i vagnen. Idag blir det promenad med Julia och Milo igen.

Det lustigaste med bebisar är att det händer verkligen mycket på väldigt kort tid "stora" förändringar går på en natt. Ena dagen har man en nyfödd i famnen och nästa en bebis.
Marley har börjar sova betydligt bättre och vips så var jag mer människa igen.

Jag var ganska rejält knäckt i början med sömnbrist och den konstanta amningen som är i början. Missförstå mig rätt jag ammar fortfarande sjukt mycket men man hanterar det så mycket bättre när man får sova.

Ska försöka få lilltjejen att somna om nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin