Rekord

Hade rekord igår med besökare trots att jag inte skrev något alls. Denna bloggen blir mest använd på nätterna när jag försöker få fisen att somna om.

Att få sova är verkligen underskattat. Innan M föddes så sa alla att man skulle passa på att sovs för livet skulle aldrig bli detsamma.
Jag ska vara ärlig och erkänna att jag tror varken T eller jag hade en jävla aning. Att få sova ostört. Jisses vilken dröm nu.

M har börjat sakta men säkert sova i sin spjälsäng. Borde vara as skönt för mig men icke. Ligger bara och lyssnar efter henne och saknar henne vid min sida. Finns inget bättre än att hålla hennes lilla hand när jag sover. Önskar jag kunde sova ostört och uppskatta det men det kanske kommer med tiden.

Nu ligger hon här i min famn som en liten mask och äter. Sen hoppas jag att hon ska sova minst tre timmar i sträck så jag kan få ladda batterierna inför vår dagliga promenad

Tjoflöjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin