Jobb?

Ja det är bara njuta av den lilla tiden jag har hemma innan jag ska börja jobba lite igen. Med betoning på lite :)
Kommer främst ta mina stammisar och så klart hårförlängningarna som i maj brukar vara en del :)
Längtar inte direkt efter jobbet men det är endast för att jag inte får nog av att umgås med bebis.

Men det ska bli skönt att komma ut och träffa folk mer.
Man blir ju lite av en soffpotatis av att vara småbarnsförälder, glider runt i mjukisar eller min overall.
Fixar inte frillan eller sminkar mig om jag inte ska in till stan vilket händer någon gång i veckan i alla fall.

Har äntligen fått grisen att somna då hon varit vaken med undantag för cirka en timmes sömn utspritt sedan klockan 12. Så ja det var en övertrött tjej som till sist gick med på att sova.
Och så är hon i princip varje dag, ibland sover hon lite mer på dagarna om jag går med vagnen och så men ändå har hon varit strulig med sömnen på nätterna dom senaste dagarna.

Men ingen idé att bli hysterisk utan bara rida ut stormen. Hon kommer sova bättre förr eller senare. Så länge jag är ledig och kan sova på dagarna så lider jag mest på natten men så fort dagen kommer har jag i princip glömt det.

Nej nu ska jag passa på att kramas med min man när vi äntligen har lite vuxen tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin