Vagnen hämtad

Nu har vi äntligen fått hem vår vagn!! Den är verkligen fin, mina föräldrar ville köpa vagnen till oss så det var perfekt. Det blev en Emmaljunga city cross 2012 :)
Vi hämtade även bilbarnstolen vilket kändes viktigast eftersom det bara är 9 dagar kvar!

På lördag ska vi ha babyshowern, Tolgas syster har organiserat allt så det ska bli jätte roligt!

Jobbar mina två sista dagar nu, får ledigt en vecka innan det är dags att bli mamma :) jag mår ju så bra att det är svårt att sluta jobba, jag älskar mitt jobb och som egen företagare så vill man ju alltid jobba lite till och lite till. Men är tillbaka redan i maj så det får gå :)

Nej nu är det dags att ta mig till bussen kan inte cykla längre pga magen men det gör inget! Skönt att bo nära två busstationer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin