Myser

Att komma hem till Stockholm är alltid lika skönt. Man gör inget speciellt mer än träffa alla fina människor.

Igår åt vi påskmiddag med familjen, Milla och Sara. God mat och massa skratt.
Finns få människor som gör mig så glad som Milla. Vi har känt varandra sedan dagis och hon kommer alltid finnas i mitt liv. Hon är som en sol, varm och utåtriktad :)

Idag har vi först haft besök av Jenny och Johan. Fick en jätte fin body och två par strumpor från polarn och pyret! Tackar vi så mycket för.
Jenny har jag med känt sedan dagis. Gammal vänskap som verkligen håller.

Senare kom mamma och pappas grannar som har sett mig växa upp och jag har lekt med deras barn. Dom ville med se vårt underverk och det var väldigt trevligt :)

Nu har vi precis ätit middag med ma och pa samt bror och Elli och nu glor vi på film. En bra dag helt enkelt!

Imorgon åker vi tyvärr hem men blev en mini semester i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin