Crazy Orange!

I fredags ville jag ha en riktigt färgsprakande sminkning och orange är verkligen en så härlig färg!
Jag använde min Sleek Acid palett, och den är verkligen super, jag blandade även in några skuggor från min Sleek Sunset paletten.
Dom är otroligt prisvärda med tanke på att jag betalade cirka 350 kr för två paletter och två läppstift, inklusive frakt!

Hoppas ni gillar sminkningen!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Translation:

On Friday, I wanted a really colorful makeup and orange is really a lovely color!
I used my Sleek Acid palette, and it is really super, I also mixed in some shadows from my Sunset Sleek palette.
They are incredibly good value considering that I paid about 350 SEK for two pallets and two lipsticks, including shipping!

Hope you like my make-up!











Kommentarer
Postat av: Sminkan

Otroligt fin färg!

2010-06-01 @ 19:14:27
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: visst är den häftig?

2010-06-01 @ 21:18:00
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin