Prom make-up for Sanne

Sanne ville ha en sminkning som passar till en klänning i lila kall ton.
Den fick inte vara för mörk, så jag försökte att bara markera yttre V samt globlinjen.
Man kan ju självklart göra den ljusare med!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Translation:
Sanne wanted a makeup that matches a dress in a purple cool tone.
It could not be too dark, so I tried to just darken the outer V and crease.
You could off course make it even lighter


Jag har använt / I have used:
MUS Silver
Fyrinnae Kitten in heels (pink)
MUC Amethyst (purple)






Kommentarer
Postat av: sanne

åh såg detta nu. gud vad glad jag blev =) tac så mkt för tipsen. gillade den gröna som fan :)

2010-06-03 @ 12:22:34
Postat av: Emma P

Mycket snygg sminkning! Skulle passa utmärkt på bal tycker jag:)

2010-06-03 @ 22:32:02
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin