Hej alla sötlökar!



Jag måste sluta be om ursäkt för att jag inte bloggar.
Jag är bara så otroligt upptagen med mitt liv just nu!
Företaget blomstrar, vi ska snart flytta till huset och ska jobba på som dårar hela tiden.
Jag har en hel hög inlägg som kommer komma upp, det är bara det att just nu är jag så förbannat lycklig och lixom inne i att bara leva!

Det var så länge sedan jag kände mig såhär hel och komplett som jag gör just nu, vill bara dansa och sjunga och vara lycklig!

därför så får bloggen ta lite stryk men hoppas ni står ut och jag lovar att jag kommer uppdatera,  men bara när det verkligen passar.

Älskar er alla som har följt mig så länge och hoppas ni stannar kvar!

carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Det är bra Stephy! Ibland måste bloggen stå tillbaka, men den är inget barn, du behöver inte ha dåligt samvete:)Förstår att du har fullt upp och annat att syssla med. jag ska flytta snart, så då kommer jag knappast hinna med att blogga heller. Fast det märks ju inte så tydligt eftersom vi är två...

2010-06-12 @ 10:47:38
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Emma P! tack för att du är så förstående! ibland blir det lite mycket bara. hoppas flytten går bra! stor kram <3

2010-06-13 @ 11:29:15
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: elina

Huvudsaken är att du är lycklig =) sen får vi helt enkelt leva med att du inte är lika aktiv här ;) <3

2010-06-13 @ 17:24:53
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin