Varmaste dagen på lääänge!

Och jag smälter bort här!
Igår firade vi  min kära mamma som fyllde år i fredags.
vi grillade och drack vin och det var verkligen hur trevligt som helst!
Vi fick jätte fina inflyttningspresenter av mamma, pappa och Yvonne och Per, fina vinglas och ljuslycktor som man sätter ute.
Vi fick även en "boll" som vi hängde i trädet som man har ett ljus i, blev väldigt fint!

Försökte sola lite i min hängmatta innan idag, men jisses det är så varmt så svetten bara rinner!

Ska försöka skriva lite mer nu men kommer som sagt inga bilder ännu för allt är fortfarande upp och ner med nätet.


ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Så in i den varmt! Har också nästan smält bort. och du, jag läser fortfarande varje dag och hoppas på uppdateringar:) Är bara kass på att kommentera... och vad härligt att ni äntligen flyttat:)

2010-07-11 @ 23:37:04
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin