hej!

Har inte varit inne här på evigheter, har hänt så mycket sedan sist!
vi har flyttat till huset, och här just nu varken tv eller internet ( mer än det mobila bredbandet)
jag kan inte lägga upp några bilder och sminkar mig otroligt sparsamt just nu.

Jag har under cirka 6 veckor testat NEUlash, ni ska se mina ögonfransar, dom är helt fantastiska!
Jag kommer lägga upp en recension och verkligen skärpa mig så fort vi får upp internet här hemma i huset.
dröjer minst en vecka till dock!

Det är så fint här hemma, en hel del jobb kvar, men dom rummen vi är klara med blev över förväntan och jag ska ta massa bilder så ni får se mitt fina hem.
Jag är så nöjd och glad och känner mig genomlycklig.
hade varit ännu bättre om jag kunde få ha feting semestern nu :)
men det kommer om 3 veckor, då ska jag på två veckor semester.

Hoppas innerligt att ni finns kvar med mig i bloggen så fort jag kommer igång igen.
för det kommer jag göra det lovar jag!

Midsommar var fantastisk, vi firade hemma hos oss med 25 personer och det var både roligt och stressigt.
Tur med vädret hade vi med för det var strålande sol! tur det eftersom vi satt i trädgården hela dagen och kvällen.

Har även varit och sett eclipse på bio två gånger, vilken fantastisk film! den följde verkligen boken och jag är oerhört nöjd.

NU ska jag gå och göra mig klar för sängen, ska fixa ett bröllop imorgon ska bli spännande!

så fort jag har fått ordning på allt så har jag massa fina bilder att dela med mig av, håll ut mina vänner, håll ut!


Love you all, Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: ia

Gud va kul att huset blev bra (:

Jag har en liten fråga till dig bara.

Jag ska äntligen ta mig i kragen och färga mitt hår rött, men jag vill ha en förlängning till det isåfall. Finns det förlängningar i den här nyansen av rött:



http://melblom.blogg.se/images/2008/5-oktober-4_20970227.jpg



Ta hand om dig ! :)

2010-07-08 @ 16:56:24
URL: http://fluffiie.blogg.se/
Postat av: hanna

hej!

jag skulle vilja testa på weaving metoden för att få långt o platt hår. Jag har jätte tjockt och lockigt hår, hur mycket kostar det på ett ungefär ?

2010-07-08 @ 23:21:48
Postat av: Emme

Fina du!

Har du provat ägglosningskalendern? Vi provade den och då gick det på första försöket.

http://www.alltforforaldrar.se/kul/agglossningskalender/visa

Kämpa på!



PUSS

2010-07-09 @ 13:52:24
URL: http://www.emmelinenaslund.blogspot.com/
Postat av: Stephy

Anti: ja det finns röda hårförlängningar i typ den röda nyansen! lite svårt att se på bilden! :)



Hanna: har du lockigt hår så måste du ju hur som helst platta håret, löshåret blir även det lite lockigt! har du väldigt tjockt hår så går det på cirka 3400 kr för du behöver två paket med löshår!



Emme! tack till tusen!

puss och kram!

2010-07-11 @ 13:59:40
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin