Fynda (synda!) på Nelly.com



Jag gick loss och beställde lite på Nellys tokrea, oj oj oj det finns så mycket skor för runt 100 lappen att man blir helt tokig!

Jag köpte två par skor för 150 kr styck, och ett par som ej var på rean för 449 kr

gå in och synda loss för så snygga skor så billigt finns inte på många ställen!

dessa köpte jag för 150 kr:



och ett par till men dom är slut nu.

dessa köpte jag för 449 kr



Älskar älskar älskar mina boots, dom fick ta en promenad med mig idag hem till Jennie!
Dom har även massor av kläder, väskor osv till vrakpriser!

Denna klänningen tillexempel som är ascool, som gärna hade fått flytta in i min garderob kostar endast 249 kr nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin