Sorry

Jag skulle verkligen ha lagt upp sminket från igår, jag var en liten påskkyckling.
Men det får komma ikväll istället tillsammans med dagens smink.

jag var så ledsen igår efter jobbet så jag gick tidigt, gick en sväng på stan med min fina Tess och sedan satt jag hemma hos henne i en timme.

När jag kom hem blev det bara äta, glo lite på tv och sen sova.

Det var en otroligt krävande dag igår psykiskt, jag slutar aldrig förvånas över att vissa människor behandlar en som skit som om det vore okej.
Jag är så trött på att folk inte kan förstå.

men vill inte skriva för mycket.
blir bara mer ledsen då. Är mest arg på mig själv att jag lät mig köras över.

Peace out och vi höres senare

Kommentarer
Postat av: Josephine (Makeuponista)

Tråkigt att läsa, skickar en kram! =)

2010-02-18 @ 17:34:06
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Stephy

Svar: Josephine! Tusen tack du är för söt!

2010-02-18 @ 19:03:39
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin