Lip stain från E.L.F

Jag var grymt nyfiken på att testa Lip stain efter att ha läst om det i flera beauty bloggar.
jag älskar att köpa läppgunk men har svårt att använda dom.
Jag gillar helt enkelt inte att ha en massa kladd på läpparna, det stör mig oerhört mycket.
Känner mig lite som en clown
Men tänkte att Lip stain vore någon eftersom det har en helt annan formula än läppglans och läppstift.

Måste säga att jag gillar det skarpt! Det gick bra att dricka utan att få en massa kladd på glaset och färgen höll sig bra.
Dock fick jag bättra på under dagen och en besvikelse var att utan glanset (det är i två steg, först färg sedan glans) så "korvar" sig färgen på mina läppar efter ett tag.
Det kan mycket väl vara fel på mina läppar, jag behöver säkert en primer under så hade det nog suttit bättre.
Men när man satte på glanset så känns läpparna mjuka och smidiga och inte så där klibbiga.

Jag måste säga att jag gillar faktiskt Lip stainet en hel del!
Har fyra olika färger som jag ska testa! så får vi se sedan vad jag tycker om totalen!

Priset ligger på ynka 43 kr utan frakt, och det är helt klart värt pengarna, det känns betydligt lyxigare än de andra sakerna från E.L.F detta är från Studio serien! Vill du köpa så hittar du deras hemsida HÄR

Lip Stain färgen Red carpet, utan glansen ovanpå, endast färgen!


såhär ser förpackningen ut! färgen på detta är Fashionista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin