Kreativ Blogger


Sminkan och Emma skickade en Award till mig, hur gulligt som helst!
Det går ut på att man ska lista sju saker om sig själv och sedan nominera sju andra att göra det med.
Hoppas ni får reda på något ni tycker är roligt om mig ;)

Och tusen tack till Sminkan och Emma!

1. Jag blir lätt besatt av saker. Vilken ni som följer min blogg kanske har märkt. Jag har svårt att sätta gränsen för när det är "nog" av något. Exempelvis äger jag alla utom tre av de "fasta" singelskuggor från Brite Bird. Jag fick nyligen dille på ringar och har nu efter cirka 1 ½ vecka en stor samling, då började jag på 0 dessutom. Haha!

2. Jag är otroligt lättpåverkad, speciellt när någon skriver om en bra sminkprodukt eller något annat snyggt i sin blogg. Då vill jag äga det med. Och oftast gör jag det, detta resulterar i mängder med mängder av saker!

3. Jag ÄLSKAR att titta på tv, och följer väldigt många olika serier. Kan inte förstå mig på människor som aldrig tittar på tv. Det är en stor del av mitt liv. Jag läser även extremt mycket böcker. Alla böcker jag får tag i. Vissa orkar jag dock inte läsa mig igenom men jag försöker! Ge gärna boktips om ni vill!

4. Jag är faschinerad av talangfulla och kreativa människor. Jag kan sitta som klistrad framför en blogg eller en video-tutorial för att jag gillar verkligen att lära mig av andra. Tycker även det är otroligt tråkigt med människor som inte kan dela med sig.

5. Jag bryr mig på tok för mycket om vad folk tycker om mig. jag behöver mycket bekräftelse för att må bra. Därför blir jag extremt glad när jag ser att det är fler människor som följer min blogg samt kommenterar, sånna små saker kan göra min dag så mycket bättre!

6. En av dom bästa valen jag har gjort i mitt liv är att flytta från Stockholm till blekinge. Även om jag bara var 19 när jag flyttade så var det värt det. Jag har funnit min plats, i livet och jag har utvecklats extremt mycket både som människa och i min kreativitet. Man måste våga satsa.

7. Jag är ett stort Michael Jackson fan. Jag tycker han är en av dom finaste människorna som levt på denna jord. Och jag tycker inte alls om när människor försöker nedvärdera honom eller andra.
Jag tycker det är fult att försöka ta ifrån eller minimera en människas talang.
Hade vi alla tänkt mer på kärleken och mindre på hatet, hade världen varit en bättre plats.

Jag vill nominera:
Elina, Purity, Doolallymakeup, Makeuponista, Pamsan, Kabuki-EmmaCherrykisses

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad kul att läsa! Den lätt maniska sidan har vi gemensamt. Alla pigment från vissa mineralmärken har hittat hem till mig, och just nu har jag dille på halsband med ett hänge, typ. HAr köpt säkert tio senaste veckan. Manisk är bara förnamnet.

2010-02-20 @ 12:47:57
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Vad roligt att du tyckte det var intressant! haha ja jag är lika dan, du ska se min ringsamling nu!

2010-02-20 @ 14:59:41
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin