Inte min dag idag.

Jag har känt mig lite risig i några dagar nu.
Tyvärr är det så med min mage det är bra ena dagen och nästa är skit dålig, ibland kan jag ha dåliga veckor.
Känner mig lite håglös just nu med, det är så otroligt mycket med huset.
Men det kommer bli så bra i slutändan!
Köket är köpt och i veckan kommer förhoppningsvis golv, tapeter och köket upp!
Håll tummarna!
Sedan är det cirka 3 veckor kvar tills toaletten på övervåningen blir klar, dom jobbar på för fullt!
så otroligt skönt att de händer saker.

Jag var så trött och hungrig när jag skulle hem från jobbet men tog ändå en vända förbi huset och sedan när vi skulle hem så försökte Tolga få in min cykel i bilen, gick sådär.
efter mycket huffande och puffande så fick han in den.
När vi sedan skulle ta ut cykeln så bröts cykelnyckeln av i låset.
SUCK!
som tur är har jag en extra nyckel, annars hade det inte gått att låsa cykeln.

Tolga ligger på soffan och snarkar och jag har sminkat av mig.
Borde verkligen gå och sova för jag ska upp och jobba själv imorgon vilket alltid är mer påfrestande när magen inte är på topp.

Ska bara slänga upp dagens make sedan blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin