Hej här kommer segertåget!

I fredags var jag och såg Maskinen, helt jävla galet grymt, stod längst fram och riskerade bli döv på vänster örat, men det var det värt!

Jag tog lite extra egobilder så nu får ni se både smink och hår och lite outfit :)

Jag har använt min anonyma palett, för ska jag vara ärlig ligger allt annat smink FORTFARANDE nedpackat, bara mina paletter har hittat hem, så jag ska ta tag i det har bara varit lite mycket.
Har haft fullt upp på jobbet, har jobbat sent en hel del. Riktigt kul att ha mycket att göra!

Här kommer min lila sminkning från i fredags!
Skjortan är från H&M och en stor favorit hos mig














Kommentarer
Postat av: Ylva

Fan vad snygg du är! Denna sminkning passade dig alldeles utmärkt. :)

Postat av: Emma P

Jättefin sminkning! Himla fin markering av ögonen och så såklart roligt med lite färg:)

2010-08-22 @ 22:11:03
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Ylva! nej men vad gullig du är! tack så jätte mycket!



Emma p! tack snäckan! :)

2010-08-22 @ 22:46:54
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin