Dagens makeup - favorit i repris! (Baltips)

Idag satsade jag på en sminkning som jag gjorde för cirka ett år sedan.
Jag älskar enkla sminkningar som ändå innehåller färg, och denna sminkningen går verkligen att variera!
Jag har fått fårgor angående balsminkningar och jag tycker iof att man kan ha vilken balsminkning som helst så länge man trivs i den.
Men denna sminkningen kan man lätt byta ut nyanser, och passar super bra på tjejer som inte vill ha för mycket smink på ögonen men ändå intressant!
Jag ska skapa en ny katergori för tips inför bal och bröllop. Där kommer jag samla både håruppsättningar och sminkningar.

Hoppas ni gillar det!

Jag har använt allt från MAC
Gesso
Vibrant Grape
E tu bouquet








Kommentarer
Postat av: Emma P

Verkligen snyggt! Lila är himla fint och dte är snyggt att som här ha en ljusare skugga på locket och en mörkare i globlinjen. Ska göra ngt liknande nån dag tänkte jag:)

2010-04-16 @ 20:49:06
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Emma P! tack snäckan! ja det blir piffigt men enkelt! :)

2010-04-17 @ 12:09:50
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: sanne

åh tack för tipset, min balklänning är lila, detta hade vatt snyggt till :)

2010-04-17 @ 17:55:02
Postat av: Stephy

Svar: Sanne! ja absolut, lila är så fint med till alla ögonfärger! :)

2010-04-18 @ 13:53:46
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin