Tack min fina!

Idag fick jag en födelsedags present.
har ju fest imorgon för vännerna, men Tess kunde inte hålla sig så jag fick idag.
Sååå sjukt stolt var hon.

Jag tyckte det var grymt spännande, och när jag öppnade paketet tänkte jag bara, nej men vad gulligt!!!!

Hon hade köpt halsband till oss, såna brythjärtan, som vi skulle dela så vi har varsin bit, jag har högerhalvan :P
Jag blev verkligen sjukt rörd, älskar personliga och gulliga presenter!
Och denna kommer jag ju alltid bära med mig!!


Så tack min pärla du är alldeles för gullig!!!

Precis när jag tror att jag inte kan gilla henne mer så gör hon sånna här söta saker, då smälter jag lite ;)

Titta vad fint det passar med mina andra halsband:


Kommentarer
Postat av: Emma P

Vad fint, och vad gulligt av Tess:)

2009-09-19 @ 09:52:08
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

Svar: Emma P! eeller hur!! super gulligt :)

2009-09-19 @ 11:53:02
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin