Stolt lillasyter!

Jag har totalt glömt att skriva här i bloggen hur otroligt stolt jag är över min syster som arrangerade en Michael Jackson träff på Norrmalmstorg i stockholm för att fira MJ's födelsedag i lördags (29/8)
Tycker det är så otroligt fint att hon tog på sig och fixade och trixade så det blev en bra träff!
Har lånat lite bilder från forumet www.mjj.se om någon läser detta och ser att jag lånat bilder från dom och inte vill att jag ska använda dom eller vill bli länkade säg bara till!

Syster hade fixat heliumbalonger, med helium skänkt från AGA och alla balonger som såldes gick hela intäckten till SOS barnbyar i Michael's namn!
Hur bra grej är inte det?

Dom dansade och sjöng och släppte till sist balongerna i luften, på balongerna stod det "We love you"
Tycker att det är kul att det är så många som engagerar sig och det är nu vi kan göra vårt för världen när Michaels tid är förbi!

Slänger som sagt upp lite bilder :)


Min syster som står till höger i vitt hårband :) Här lämnar dom 3500 kr till SOS barnbyar som en donation i Michaels namn!


Minnes bilden som en tjej hade målat som sattes upp!


Ett glatt gäng, min syster tredje från vänster!


Michael imitatören som dansade!


Maaaassa balonger!


balonger!


jag var alltså inte på plats och den är inte mina bilder, sorry om jag tagit någons bilder som inte vill att jag ska använda dom, säg till!

Hittade även dessa videor som jag tyckte var fina!
Beyonces hyllning, den andra är the game, usher, boys 2 men, chris brown, p diddy + någon till NAS kanske? låter som han i början!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Fruktansvärt fina videor. Det är så fint att se hur både kändisar och "vanliga" människor bryr sig. Synd bara att det kom försent.



Den sista låten är gjord av "the game, usher, boys 2 men, chris brown, p diddy" och någon mer tror jag. :)

2009-09-02 @ 07:52:10
Postat av: Stephy

Svar:

Hanna ja visst är det roligt att se att dom engagerar sig, som du säger lite för sent bara!



Tack så mycket, kunde inte placera exakt haha, men ska ändra i min text! :)

2009-09-02 @ 10:06:44
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin