Heritage Rouge

Jag måste erkänna att jag är grymt förälskad i enkla enkla makeuper, då menar jag inte med lite färg utan mest att man inte använder 58 tusen ögonskuggor!
jag gillar skarpt att använda en skugga eller två som blir fantastiska ihop, och som gör att ni som tycker allt ser komplicerat ut vågar er på att sminka er lite utanför era vanliga ramar.


sist jag var på MAC i malmö köpte jag med mig pigmentet Heritage Rouge och MUMS fillibaba vad fint det är!
så idag blev det en enkel enkel make!

det enda som krävs är en mörkare skugga, en highlight skugga samt tålamod att tona tona tona och åter tona så alla kanter försvinner!

jag har använt:
MAC Pigment Heritage Rouge
MUS Muffin - highlight
+ massa svart kajal

Här får ni resultatet!









haha sorry att jag ser lite trött ut :P

Kommentarer
Postat av: Biina

Niiice :)

2009-10-03 @ 23:53:37
Postat av: Emma P

Väldigt vackert Stephy! Håller med dig, en skugga och en highlighter kan ge ett fantastiskt resultat. Heritage rouge ser för övrigt inte dum ut, jag har länge haft en crush på den, hur är den att jobba med?

2009-10-04 @ 10:52:25
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Intensiv blick! Väldigt vackert!

2009-10-07 @ 18:20:29
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

svar: Emma P! den är helt underbar att jobba med, lätt att applicera och lätt att tona! och den blir galet pigmenterad!



sminkan! aww tack!

2009-10-08 @ 20:13:43
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin