trött som få!

Idag är jag helt sjukt trött! har stått upp hela långa dagen,
jobbade med en kund från klockan 10.00 till klockan 15.30, blev blekningstvätt, avfärgning, intoning, samt hårförlängning :)
så det tog liiiite längre tid än jag trodde men blev skit bra till sist!
direkt efter det hade jag en till färg kund men var färdig på 1 ½ timme där med klipp och färg. ångrade bittert att jag inte tog med mig kameran för den färgen är helt underbar som jag gjorde på henne!

igår fick jag ett samtal från Johan Bergelind! hur coolt är inte det!
ni vet visningen jag var på som jag tyckte var super?
hur som så hade Johan läst min blogg!
Han berättade att om vi började sälja deras produkter så fotade han tillsammans med sina "säljare" eller snarare salongerna som säljer hans produkter och använder hans färg osv!
jag vill absolut börja sälja produkterna, dom är riktigt grymma och jag använder proverna varje dag :)
kan ni tänka er att få styla hår och få det fotat av Johan??
det är verkligen en dröm!

nej nu ska jag slänga migi soffan och vänta på bina och tess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin