trööött!!

Vart tar all energi vägen?
när jag äntligen är ledig så vaknar jag super tidigt, det slår aldrig fel
trots ett antal cider igår.
eller kanske till och med pga ett par cider igår vaknade jag halv tio imorse med magsmärtor.
så trött på det.

Drog senare till Olofström med Älsklingen, Tess och Bina.
var nice.
fixade Güldens löshår sen drog jag ner i byn och mötte tjejerna, köpte en bob marley tavla till min prins och lite kandera nötter.
sen var det roliga slut i princip.

bina var såååå stolt över sin nya drink "bägare" haha hon är för söt!

nej nu ska jag snart sova.
klockan är bara 23.11 men är trött som ett djur!

åh ungdom vart tog du vägen?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Tänkte bara höra med dig om en sak.. Jag har ju typ mörkbrunt hår nu (i miljoner konstiga nyanser) och skulle vilja bli mer åt det blonda hållet. Går det med typ avfärgning och sen färgning då? Hur mycket kostar det ungefär? Jag har ju ganska långt hår.. Eftersom jag är arbetslös måste jag se om det ens går att planera in i budgeten! :)

2009-05-24 @ 09:47:21
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin