söndag :)

Idag blir det som vanligt ingen sminkning!
jag planerar att tvätta och sola hela dagen, kela med prinsen och kanske gå ut och gå en sväng.
men inte smink.
söndagar är heliga inget smink dagar :)

igår körde Prinsen och jag till bromölla för att titta på vår vän Johans nya affär Joland som har öppnat i bromölla galleria, där säljer han lösgodis och husgeråd och stuff, för sjukt låga priser!
var riktigt mysigt faktiskt!
så vi köpte lite plastpåsar, sopsäckar, whitebord till kylskåpet osv.

sedan drog vi vidare till Kristianstad och köpte skor på stadium, jag fick tag i ett par ljusgula tygskor för 199 kr, hur fina som helst!
sedan blev det H&M och makeupstore :)

Grillning i olofström följde.
trevligt att träffa svärfamiljen det blir alldeles för sällan!
fick med mig rabarber hem av min kära svärmor med.
har dock aldrig gjort paj men men! :)

hämtade upp Tess på vägen hem och delade en flaska vin och snackade lite skit.
sedan kom Bina och då tyckte jag att det var en lysande idé att göra smulpaj!
så bina och jag kavlade upp ärmarna och gjorde en paj med vaniljsås.
jag är ganska dålig på att baka
men det blev faktiskt sjukt gott! :)

så hur har er helg varit ? :)

Kommentarer
Postat av: sandra.

hejhej. tack för en väldigt bra blogg, med bra läsning och inspiration. Du, jag tänkte fråga. var i Kristianstad ligger MUS, har aldrig sett den:S

2009-05-03 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin