Lördagen!

jisses det var så mkt på G igår att jag får nog dela upp lördagen i flera inlägg tror jag :)
så jag börjar med gårdagens smink! :)
jag har använt skuggor som alla är från MUS
silver, buzzer, rec och champange
silver- den ljusa skuggan som ligger längst fram. la den över hela rörliga locket först
Rec- den mörka blå som ligger under ögat samt yttre ögonvrån och globlinjen.
Buzzer- den blåa som jag lagt mellan silver och rec för att länka ihop dom.
Champange - higlighter
sen silvriga är lagd med en 239 pensel från mac, de andra två har jag lagt på med en fluffig borste och tonat tonat tonat ihop dom för att få det så flytande som möjligt! sedan la jag även rec under ögat med en snedpensel för att få det lite som en mjuk eyeliner!
och långa ögonfransar från ebay!

På läpparna har jag använt pennan Hot pink från mus (har lagt läppennan över hela läpparna), läppstiftet frosted honey från NYX samt läppglanset  Petit Indulgence från MAC



   klicka på bilderna för att få dom större






gick inte så bra att ta en bra bild på sminket men men! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sminkar sjukt bra!

2009-05-11 @ 18:39:59
Postat av: Emma P

Du är superfin i lugg! och sminket är galet vackert, åhh vilka fransar!

2009-05-12 @ 11:52:48
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

SVAR: Emma P! tack babe! fransarna kostade för 20 PAR 6 dollar INKL frakt på ebay! ett fynd! :D



anonym! tack!

2009-05-12 @ 18:31:03
URL: http://stylebystephy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin