tjolahop tjolahej!

har varit dålig på att uppdatera bloggen
orkade inte när jag kom hem från jönköping utan mös med prinsen!

resan gick faktiskt super bra hela tiden vilket var otroligt skönt! magen höll sig i schack!
yey!

på fredagen tog jag och petra en shoppingrunda och jag köpte tre nya kjolar, t-shirt, klänning och mössa bland annat :P
sedan åt vi på ett super mysigt fik!

hotellet sög dock, stank avlopp på toan och sängarna var ur dåliga. så sov jätte dåligt första natten.

på lördagen sprang vi runt på mässan hela dagen, jisses vad jag gjorde av med pengar, massa bra erbjudanden! hehe
Petra fick en bild med sin idol Magnus Carlsson som var host för mässan.
jag såg loulou från idol och gjorde bort mig lite haha men men
det blev middag på Harrys och sedan bio, såg "Män som hatar kvinnor"
riktigt bra faktiskt!

söndagen åkte vi ut till A6 och shoppade loss igen, och sen hem!

lägger upp lite bilder med :P


 min nya mössa :)

Kommentarer
Postat av: C

Vad heter sidan där du brukar beställa hår? :)

2009-03-23 @ 12:31:43
URL: http://shicaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin