tack!

Vad fina ni är!
som uppmuntrar mig när jag känner mig nere! fick ett nytt paket med smink idag, så blir kanske en rolig sminkning imorgon.

men som Emma säger, det är som att sitta fast i böckerna.
jag är knäpp men jag vill inte lämna Edwards och Bellas värld riktigt ännnu. så jag har börjar med bok ett igen.
tänkte läsa den långsammare och njuta!

och ja tess jag äger dom ;) så du kan få låna! :)
men till alla som inte läst dom så kan jag säga att dom är beroende framkallande, sitter just nu dödstrött för jag fått super lite sömn på eviheter.

och jag vet att det är skit töntigt, men jag är en hopplös romantiker, och ja jag tycker faktiskt att denna kärlekshitstoria på många sätt kan liknas med "romeo och julia" och en personlig åsikt så är den bättre.

men lovar att jag ska försöka sparka mig själv i baken och få fram lite inspiration till en fin sminkning imorgon, har iof sminkat mig varje dag men mest med neutrala färger och använt en hel del av min nya favorit palett :)

nu ska jag förlora mig i böckernas värld igen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma P

Jag satt uppe till fyra på natten och läste "När jag hör din röst"... och grät gjorde jag. Så jag är nog med en riktig romantiker:) Otroligt underbara böcker, stanna du i den världen ett tag till;)

2009-03-19 @ 10:31:13
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin