Stephy shoppar! :)

Jag har problem hy, och då menar jag det dålig hy, finnig som en tonåring ibland och ibland fin hy.
förbaskad hy, beror mycket på mina magproblem. det påverkar ansiktet super mycket.
fick i alla fall ett tips om att prova en serie produkter som var framtagna av läkare.
så jag stack till parfymshoppen och köpte ett startkitt med små förpackningar!
hur bra som helst för det räcker så man hinner utvärdera produkterna.
billigt var det med 179 kr för ett startpaket :)

så här fint ser det ut :



innehåller: ansiktstvätt, ansiktsvatten, duschtvål, dagkräm, nattkräm, ansiktsmask, hud och handkräm, ögonkräm
riktigt mycket alltså för 179 kr, sedan kostar VARJE produkt cirka 349 kr STYCK. i ordinarie storlek, så då är det dyrare. men men testa först handla full size sen om det funkar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin