multitaskar!

just nu gör jag flera saker samtidigt.
kollar på vänner, skriver blogg.
läser bloggar. lagar mat :P
haha många bollar i luften!

tolga jobbar sent, så jag är själv och har tv dag :)

Är riktigt sugen på att göra något coolt i salongen snart, alltså en rolig färg eller något! så kom igen nu folket dags att bli vår fina!
lung morgon idag men fullt upp i eftermiddags. har även två praktikanter, josefin och jill som jag försöker underhålla :)

nej nu bränns nog maten :P

måste tillägga dock att jag har hittat ett nytt favorit godis, Malaco truly juicy Berries in love
super goda! mindre socker i med och mer fruktsaft!



Kommentarer
Postat av: malin

hade jag inte varit hårmodell och precis nystylad så hade jag ställt upp på något kul och galet :)

2009-03-11 @ 23:05:22
URL: http://mjensen.webblogg.se/
Postat av: mia

tjusigt!:)

2009-03-15 @ 17:21:15
URL: http://miadiao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin