lunch och annat

idag körde Sanna (purity) och jag en lunch! hur trevligt som helst!
för min del kändes det verkligen som vi känt varandra i evigheter, tyckte det var sjukt synd när min kund kom för vi hade nog kunnat snacka bort flera timmar till :P
så tack Sanna för en urtrevlig lunch!


ikväll är jag dock väldigt nedstämd.
besviken och ledsen på mina föräldrar, har haft ett stort tjaffs med min far angående en jävligt trisst sak
pengar.
orkar inte dra hela historien.
men kan säga att det var mycket mycket länge sedan jag grät så mycket som jag gjort ikväll.
är fortfarande knallröd i ögonen och svullen.

hoppas allt löser sig ändå.
fått lägenheten värderar idag. får besked på måndag.
då får vi även veta hur det går med huset vi vill köpa!

nu ska jag krypa ner i soffan hos den enda personen som finns där till 100 % alltid när jag behöver honom.
min prins

Kommentarer
Postat av: Purity

Great minds think alike =) Jag hade också jättetrevligt, det måste vi göra om flera gånger!



Hoppas du känner dig bättre idag =( Och håller tummarna angående huset! Kram!

2009-03-16 @ 13:30:32
URL: http://purity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin