HJÄLP!

jag behöver hjälp.
min hjärna orkar inte jobba idag, tänker bara på packning packning packning inför morgondagen och mässan!

men vafan
jag behöver en plan över sminkning tills imorgon,
var sugen på en bas av beig-ing och sedan på med sunset B och Knight eftersom jag fick bland annat dom skuggorna igår. så är sugen på att testa dom. och dom känns som en vinnande kombination.
men är dörädd att underbara Linda H ska tycka att jag apar efter.
det vill jag inte du ska tro Linda! dock blir jag alltid inspirerad av denna underbart duktiga tjej.

men vill inte att någon ska tro att jag härmas.
så har ni en bättre plan till mig?? :)

come on!

har en back up plan, men jag har använt en hel del gult på sistone, men är sugen på att testa en combo av crome yellow och knight?
vad tros?

HJÄLP!



Beig-ing högst upp till vänster.
Knight mitten skuggan i nedersta raden, sunset B den rosa längst ner bredvid Knight, visst hade dom varit kalas ihop??
knight är dock grå ej svart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin