helgen!

I fredags var jag hemma hos min favorit tess och drack lite och fixade med hennes hår.
inte för att jag får några credds på hennes blogg ;) apa!
haha

igår släpade jag med mig Tess till Karlskrona och tjejgänget där, hängde ett tag men sen insåg vi att vi hellre fortsatte hemma hos mig med vin och VÅR musik. :)
Tess fick fnatt på all Schlager, jag är dock van!
så vi ringde Tolga och blev hämtade, tog en sväng inom donken för fyllemat.

Tess var helt galen i bilen, hon är mer besatt än jag kan jag tillägga och var lite rädd för att få en ölflaska i huvudet när jag råkade påpeka att Robert Patinsson har flickvän.

sedan fick vi i oss lite mer vin innan Snygg Tess vinglande cyklade hem.

idag har varit en totalt slapp dag, jag mår sjukt illa vilket inte resulterat i något men jag hoppas nästan att det gör det snart så jag slipper äckel känslan :(

ska lägga mig nu, glöm inte att ställa fram klockorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin