Dust it!



Jag har tipsat om den innan, men inte här på bloggen!
Så tänkte jag skulle skriva lite om produkten Dust it!
Jag måste säga att jag älskar den!

Det är ett puder som man "pudrar" ner i håtbotten, man kan massera upp volym men även toupera så håller det hela dagen och egentligen tills man duschar nästa gång!

antingen älskar man "det magiska pulvret" eller så hatar man det!
vissa känner sig smutsiga i hårbottnen.
men jag tycker att det är super!

på kort hår kan man spreta till håret med dust it och få det riktigt spretigt! och det tynger inte som vax!

så om man vill ha ordentlig volym som håller så är denna perfekt! :)
rekommenderat pris är  169 kr!

vi har den i salongen! stil.nu drottninggatan 52 karlshamn, dock är den slutsåld nu men kommer nog på tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin