På uppdrag av Jennie!

1. Vilken svordom använder du mest?
Helvete (tolga tyckte dock Fan)
2. Äger du en iPod?
Ja men den blir tyvärr inte använd så ofta
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.50
4. Hur många resväskor äger du?
Jag tror vi har tre eller fyra stycken
5. Använder du flip-floppar?
Svar ja, men endast på beachen eller utomlands :)
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Hemköp, Tolga stohandlar dock på City Gross
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag hatar att vara med på bild vilket alla som känner mig vet. jag flyr om en kamera kommer fram. så ta bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Margot at the wedding. SHIT vilken skum film!! hände ingenting och slutade helt off. trodde den skulle vara okej eftersom det skådisar som Nicole Kidman och Jack Black. den SÖG!
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Spelar faktiskt ingen roll!
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Helt klart ett hus. med stor trädgård och massa sovrum :)
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Hmm... ja någon gång men inte ofta. dock ÄR jag sjukt lat när det kommer till diska osv :P
12. Har du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Har provat vallerina eller vad dom heter. funkade dock inte
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Absolute Musik hahah och på spotify är det Michael Jackson
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
hmmmmm jag har faktiskt ingen specifik jag gillar galet mycket just nu. dock har Rob Pattinson fångat mitt hjärta med sin musik
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
jisses. nej faktiskt inte. och vore det en hemlighet om jag publicerade det på min blogg???
16. När var senast någon stötte på dig?
HAHAHAHAHA folk stöter inte på mig längre. så kanske fyra år sedan? jag är iaf inte medveten om det.
17. Vad åt du till middag senast?
TACOS!
18. Använder du huvtröjor?
nej inte så ofta. snor tolgas i sånna fall
19. Kan du vissla?
ja fas inte olika toner. haha bara ett ljud lixom
20. Vem var den senaste som ringde dig?
babe!
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
tycker inte om karuseller så värst mycket.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja klart dom gör. säkert mer än jag tror till och med.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0454
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
ja det är klart. Los Osos Amarosos - krambjörnarna på spanska :P
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
vad räknas som närmaste köpcentrum??? haha
26. Hur många syskon har du?
1 halvyster. en bror och en syster :)
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
nej inte det minsta. tycker det motsatta könet är enklare att ha att göra med
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Behöver ni fråga? Twilight så klart :P
29. Äger du några popband t-shirts?
Räknas min Shakira T-shirt?
30. När flög du senast?
Juli förra året till Turkiet
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra. dock används dom aldrig :P
32. Läser du för skojs skull?
Hmmm varför läser man annars? jag har en hel bokhylla full med böcker. jag älskar att läsa. känner mig lite okomplett om jag inte har en bok att läsa!
33. Pratar du några andra språk?
Spanska
Engelska
Kan några få få ord på Finska och Turkiska :P
34. Diskar du din egen disk?
Hmmmm det ärliga svaret vore nej oftast inte. Jag är som sagt as lat när det kommer till disk men försöker bättra mig!
35. Har du gråtit offentligt?
För många gånger! dock inte på sistone.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
både och :) en stationär och två laptops :)
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
jag känner mig svältfödd om jag inte får lära mig nya saker
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag vill bygga ut min fjäril på ryggen med fler fjärilar och blommor samt en liten kort text :) "Amo Luego Existo" vilket betyder "Jag älskar därför finns jag"
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Hmmm jag har lite svårt för att bli bjuden. Bjuder hellre faktiskt!
40. Kan du kasta macka?
hahaah nej och har aldrig kunnat!
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej men vår Smekmånad går garanterat till Jamaica, om inte Tolga får sin vilja igenom och vi gifter oss där :P
42. Vad har du med dig in på bion?
helt klart popcorn, ibland även M&M's. det är så gott att blanda!
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Ska man komma ihåg sånt? kommer knappt ihåg vad mina lärare hette. men ja antagligen David vår svenskalärare på gymnasiet. han kunde le ena sekunden sen nästa var det borta. skit skum! men bra lärare!
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
eftersom jag själv inte tillhör någon religion så hur svarar man då? Men ja jag har dejtat inom typ alla religioner, inget som stör mig! så länge man inte är fanatisk!
45. Vad har du för väder?
sol!!!
46. Har du en blogg?
haha hmmmm
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
textkommunikation, mediekommunikation samt Svenska C
48. Gillar du att flyga?
Inte direkt..
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam. helt klart. men är det möjligt att bara välja ett drag?
50. När sov du senast på golvet?
hmmm för ett år sedan hos mamma och pappa då mitt rum inte längre existerar i den formen jag lämnade det
51. Vilken är din favorit drink?
shit jag låter som värsta kärringen, men dricker inte så ofta. men innan jag blev lacosintollerant blev det en hel del Orgasm!
52. Gillar du din boende-situation?
Jag älskar lägenheten för att den är fin, eller ja vi har gjort den fin. Men bristen på utrymme tar knäcken på mig. jag vill ha en walk in closet!
53. Vilken är din mammas hemstad?
Sölvesborg
54. Din pappas hemstad?
Lima -Peru
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
jadu. jag funkar oftast. men i alla fall sex timmar!
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja när jag jobbar är dom fullbokade oftast, men försöker att inte stressa!
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
HAHAHA första dagen på gymnasiet höll jag på att bli utslängd. jag har aldrig kunnat vara tyst. älskar att prata!
58. Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi är en favorit & vattenmelon
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
jag borde verkligen, verkligen verkligen bry mig. men nej jag är dum nog att inte göra det
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
meeeeen vill ni verkligen veta? jag som har ålders nojja! haha 24  den 13 september (samma datum som Bella i twilight) haha vilken nörd jag är!
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
kan jag nog inte säga. jag läser så snabbt att oftast märker jag inte om det är fel på grammatiken eller stavfel. jag rättar dom i huvudet utan att tänka på dom. plus att jag suger på grammatik :)
62. Tror du på liv på andra planeter?
jadu, tänker inte på det så ofta. men om jag tror på gröna marsmänniskor? nej
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Det vill jag faktiskt inte skriva. dock inte Tolga. men personen vet att dom tände alla cylindrar i mig och gjorde mig riktigt arg och besviken!
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
som sagt tror inte på religion och Gud. men kan inte Gud vara könslös om denne nu finns?
65. Vad var det senaste du åt?
Pågen javisst med leverpastej :)
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
som jag sa innan den motsatta.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma hittade namnet när hon gick igenom listor på jobbet.
68. Gillar du senap?
ja i kombination med ketchup!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det kunde varit värre
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jag är sjukt höjdrädd men ja! face your fears! jag hade antagligen skrikigt som en dåre hela vägen ner!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
jag brukar inte likna mig med någon karaktär.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Ja. det senaste var Manley paletten!
73. Tycker du om att krama folk?
Ja, jag är en person som tycker kramar löser mycket. inte rädd för närhet.
74. Skulle du säga att du är trendig?
jag önskar jag vore det. men jag brukar följa trenderna så mycket det går. men det är viktigare att klä sig i sådant som passar ens kropp!
75. Äger du en digitalkamera?
yes samt en digital systemkamera!
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
När jag hade mitt långa lockiga hår och var betydligt smalare och solbränd så var det Jennifer Lopez men nu är det bara skrattretande!
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
nja, eller jo det gör det nog. men folk som inte svarar. det är värre!
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
New Moon, harry potter and the half blood prince, det är dom senaste. jag böjar faktiskt till allt som är minsta lilla sorligt
79. Tycker du att du är attraktiv?
Nej faktiskt inte det minsta. eller ja jag har fina ögon, men resten suger
80. Vad är du allergisk mot?
måste säga som Jennie avundsjuka, och i övrigt Lactos, hund och fler saker men jag vet inte exakt faktiskt. tror dock pollen!
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej det är fullständigt naturligt för mig att äta kött
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
inte en aning. men min syster hette sixten blixten i magen haha
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Emma P, Sminkan, Purity, Micromiss, ElinaM

Kommentarer
Postat av: Elina

Det få jag nog ta ngn dag när jag har lite er tid =P

2009-07-01 @ 20:21:55
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin