tussilago

mitt lilla hjärta blev inringd till jobbet.
så han stack iväg i ilfart för att köra snöslunga.
han är som ett litet barn,
älskar att skyffla snö fast med en stor bil som gör det åt en.

nu är han dock på väg hem igen för en snabb sovstund och sedan tillbaka till jobbet.


jag har funderat på en sak väldigt länge.
hur kommer det sig av alla bloggar jag läser så är det så sjukt få som vågar skriva om sex?
jag har många funderingar kring sex, men ibland känns det som att man kanske inte ska outa den delen av sitt förhållande eller ens sig själv? mest med respekt för nära och kära.

men men.

kanske borde starta en anonym blogg och sexa loss där istället.
den kommer med all säkerhet få fler läsare än denna nunnebloggen.

haha
dom som känner mig vet hur långt ifrån verkligheten denna bloggen är när det gäller samtalsämnen jag gillar att prata om.
jag älskar att prata om sex. jag är sjukt oblyg och om du är i min närhet så kommer jag med all säkerhet klämma ur dig info om ditt sexliv.
it's fun.
Palla vara pryd.
jag är brutalt ärlig, älskar dirty talk och är allmänt störig.

ni vet att ni älskar mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha nejda, inte elak.. Elak hade vat å hänga ut namnen oxå, de lät jag ju faktiskt bli denna gången ;) Ahhh den vita färgen! Jag paxar lite tills efter lön, nu måste jag hålla i slantarna. Sjukt vilka utgifter jag haft.. löjligt :) Lunch är ett MÅSTE, dock kan ja bara fredagar som vanligt :( PUSS

2009-01-06 @ 23:09:38
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men jag måste klippa mej med, eller iaf lite vid öronen och luggen.. De e egentligen de enda, annars e ja ganska nöjd me längden nu när de växt ut lite grann :) Kan kolla upp om jag kan freda, vågar inte svara på de nu.. Men vet senast imorrn, funkar de? =)

2009-01-06 @ 23:40:55
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin