inbrott uppföljning!

Jisses jag slutar aldrig att förvånas över hur störda vissa människor är.
kom till jobbet.
två kvinnliga poliser går runt och letar fingeravtryck.
mitt vita lilla myntskrin har dom snott. låg visserligen CIRKA 500 kr där i mynt, men vafan MYNT???
sedan hade dom även fått med sig vår produkt kassa och tre stycken mini plattänger.
utöver det hade dom rivit ur hela mitt plåtskåp där jag förvarar handskar och folie och sånt.
skit kul att städa upp allt sen.

plötsligt kom jag på att det inte var glassplitter och frågade varför. då hade dom tydligen bräckt ut hela rutan alltså inte krossat den, och sedan hade dom gömt den i gränden där petra hittade den.
miffon.
inte ens värt att ringa försäkringsbolaget då självrisken är på mer än vi blev av med :(
ny dörr och larm ska upp nu i alla fall!!!!
och inte en krona kommer lämnas i salongen!

dom hade tydligen varit i hela stan, gjort inbrott på Siesta, Lilo (där dom snott deras dator), Måndala (där dom inte kommit in), Flora perssons bredvid lilo och sist men inte minst SUSHI STÄLLET??? varför man nu gör inbrott där.
känns som dom valt butiker väldigt skumt? frisörer och matställen? och en blomsteraffär?

jisses man vet inte om man ska skratta eller gråta.
vi är glada på ett sätt för vi får en ny dörr :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Folk verkar ha väldigt svårt att skilja på ditt och mitt, hmm.. Angående fredag så menade jag att jag va barnledig på kvällen, i med att jag läste att de vankades fest.. haha sötnos :D Lämnar Tilde hos Markus kl 17.. Klipp och färg får vänta tills nästa freda, den 23e. Kl 12.. Funkar? :)

2009-01-12 @ 19:11:35
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, kanske va luddigt skrivit av mej.. =) Harrysson me? Gött, fart på henne när hon dricker.. Haha! Men i så fall kommer ja hem te dej direkt när ja lämnat Tilde, å fixar te mej hos dej? Annars får ja köra fram å tebaks så många gånger. Plus att då har ja redan bilen i Karlshamn om jag bestämmer mej för å sova där me.. Vilket ja antagligen gör ;)

2009-01-12 @ 22:46:24
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va jag är glad att det inte var inbrott i min salong! Riktigt jobbigt såntdär :/

2009-01-12 @ 23:16:13
URL: http://redsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin