gårdagen

fan va kul vi hade igår
helt sjukt roligt
först pajjade vi sofies vin genom att korken vägrade komma upp så jag fick snilleblixt och tryckte ner den istället.
man tycker jag borde lärt mig
haha icke
så det flöt stora korkbitar i sofies vin,
jag silade och fick bort det värsta men vinet var verkligen odrickbart, så vi tänkte kaffe filter.
synd bara att vi inte äger kaffe filter. eftersom vi inte dricker kaffe.
haha
så sofie fick en flaska rött jag hade i vitrinskåpet och tolga fick äran att öppna den flaskan och då gick allt bra.

efter några cider åkte sminket fram och jag sminkade sofie, biina och tess.
fina flickor blev dom.
observera efter några cider.

sedan sjöng vi lips som fan.
Tess och jag knäckte, men mest jag.
jag har tekniken men sjunger förjävla illa :) hehe

sedan drog tjejerna ut och jag gosade med min älskling (läs hade hett fyllesex)

här är kvällen i bilder :)








Kommentarer
Postat av: Kan Dee - Drawings and Designs

Jäklars vilka fina sminkningar! Sen vill jag helst inte vara en sån där dryg bloggerska som gör reklam. MEN, kolla gärna in min EXPLOSIVE kolletion med egendesignade tryck och ge gärna konstruktiv kritik på mina teckningar och designs. Kram!

2009-01-10 @ 15:30:52
URL: http://kandyart.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nej jag vet, förlåt.. Låg helt död i nästan 40 graders feber igår, aldrig mått så dåligt. Av nån anledning är jag på benen idag, sjukt :) Men jag hör av mej när de börjar närma sej klipp, så tar vi lunch då oxå! :) PUSS

2009-01-10 @ 16:07:57
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin