dagens sminkning :)

hann inte ladda upp bild imorse eftersom jag skulle till tandläkaren :) så nu är jag rotfylld och klar.
har kommit på att min blogg på senaste tiden har mest blivit smink inget om mitt liv.

men men,
just nu har jag tokmycket att göra i salongen, börjar verkligen rulla på ordentligt så det är skit skoj!
alltid lika roligt när folk vill komma och fixa håret hos en :)
har haft en hel del hårförlängningar, många undrar hur många jag gör,
svaret är mellan 4 och 8 i veckan.
helt sjukt egentligen. men riktigt riktigt roligt!

är sjukt trött och seg idag. känns som att det är det enda jag gnäller om haha, ska bättra mig.
vet en hel del folk som stör sig på att man "gnäller" well jag gnäller ofta och mycket haha.

på lördag bär det av till karlskrona och tjejkväll hos johanna! var sjukt länge sedan jag umgicks ordentligt med mina Karlskrona tjejer. sedan blir det utgång med!

enough talking här kommer bilderna på sminket idag  :)
blev rosa och vitt :)
fick mig att tänka på en rosen knopp faktiskt :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin