Dagens

Ärligt talat är jag helt mentalt slut idag.
begravningen igår var jobbigare än jag trodde den skulle vara. trodde jag skulle vara oberörd. men nej,
väldigt berörd, grät i kyrkan,
grät sen.
fy
mamma grät
ännu mer fy.
kändes skit jobbigt.
men nu är det i alla fall över.

tolga har åkt till finland idag för att begrava sin morfar på lördag.
det känns ännu värre att inte kunna stötta honom, för dom var så nära varandra och jag vet att han kommer må så dåligt.
är van vid att jag får vara där och torka tårar och stöttar,
nu kommer han vara i ett annat land.
men han har sin familj.

åkte in till salongen igår vid nio och fixade systers hår.
la in en massa paket med mörka slingor och sedan klippte vi, färdigt resultat blev skimmer i mörkare slingor och betydligt luftigare hår.

nej nu orkar jag inte skriva mer.
har så mkt jag ska hinna idag och så otroligt lite ork.

dagens smink kommer nu:




Kommentarer
Postat av: Gabriella

Shit va snyggt smink! Du måste komma på något roligt att göra med mitt hår. har plockat ur min hårförläning och jag saknar det röda JÄTTE MYCKET! Nu har en tjejkompis lekt i mitt hår också så jag har lagt ljusa slingor i håret så dom är typ ljusbrun/kopparbrun/orange eller hur jag ska förklara. men har du tråkigt så kan du ju komma på något roligt att göra med mitt hår om du vill ;) Så får jag boka tid och komma ner och snygga till mig :D Kraaaam

2009-01-15 @ 16:37:26
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/
Postat av: Emma P

Otroligt snyggt! Himla färgstarkt och läckert! Gillar att du har ramat in med en färgad kajal, blir ju lite extra färgglatt så utan att bli kladdigt, ngt som jag kan tycka är svårt.

2009-01-19 @ 22:43:09
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Linda H - En make up artist

Åh vad fint detta var! vad jag önskar jag hade bruna ögon så jag kunde använda alla blåa nyanser!

2009-02-25 @ 20:13:35
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin