bakfylla?

det är väl inte fullt normalt att man ska åka på en bakfylla klockan 01.00 dagen EFTER att man druckigt?
slutade dricka för över ett dygt sedan och NU bestämmer sig min kropp för att det är dags för magkrämpor och kallsvettningar.
jag har ätit ordentligt, tagit en treo, varit ute på stan och gått, mått hur bra som helst utöver lite huvudvärk.
men nej
nu helt plötsligt så kallsvettas jag och måste slita av mig plagg efter plagg för svettdropparna börjar samlas på min överläpp.
sminket tvättades av med iskallt vatten.
inget hjälpte.
så tillsist fick jag ge upp.
kroppen hade bestämt att jag skulle inte må så bra.
hatar att knäböja vid toan.
det känns verkligen motbjudande när man vet att man någon timme innan suttit där och gjort sina behov.
blä
men ibland får man knäböja för den vita porslinstronen och låta kroppen stöta ut det onda så att man åtminstone mår bättre.
det är dags att låta ridån falla för denna dagen och bege mig till sängs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin