woho!

Idag är jag riktigt nöjd med min outfit, köpte en blommig tröja/tunika för ett tag sedan på lindex, och har inte tyckt att jag passar i den hittills utan bara sett ut som ett berg.
så nu testade jag den med en "penn" kjol jag har, stoppade in den så bara översta delen syns och faktiskt I look preatty damn good :)
Jobb som vanligt idag, och är jag duktig släpar jag mig till gymmet efter det för att träna bort berget, men är så seg känns som en dunderförkylning ligger under ytan,
men nu ska jag sluta komma med undanflykter.

Dagens make! :)
idag ville jag ha lite färg som stod ut! och då är turkost och mörkt ett bra allternativ :)
blev riktigt nöjd faktiskt!

har använt:
Primer: urban decay's potion primer (UDPP som alla proffsen skriver :)

skuggor: Viva la diva's stora penna med två olika färger som heter two lovely eyes färgen Emerald bay som bas för den turkosa, sedan la jag på Duchess från Lime crime make up.
eftersom pennan är kladdig så fastnar pigmenten väldigt bra i den! 

Efter det la jag Mac Plumage som är den mörka skuggan med cut crease teknik :) 

Make up store cake eyeliner under ögat och även deras microshadow champange som highlighter vid brynet :)




Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Näe inte jag heller, men det finns folk som orkar klaga på allt :P

2009-02-05 @ 09:46:18
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Emma P

Skitsnyggt! den turkosa var det verkligen tryck i, och cut crease tycker jag är himla fint!

2009-02-05 @ 17:30:20
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: stephy

svar emma P:

ja helt sjukt tryck i den! blev inspirerad av din sminkning med rött och svart :) men körde turkost och grön/blå :)

2009-02-05 @ 23:28:17
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Oj vilken snygg färg! Älskar den :)

2009-02-07 @ 14:34:47
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin