utmanad!

Blev utmanad av Linda micromiss.blogg.se (kan någon förklara hur tusan man gör text till en länk? jag ser ut som en amatör :(  )
så nu körde jag med :)

Regler:
- Gå in i mappen mina bilder. (eventuellt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i din mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.



haha älskar denna bilden!
detta var sommaren -08 när jag höll på med en baluppsättning och skulle demostrera
hur Dustit funkar, kolla minen på Malin i stolen! helt underbar :) hon var grymt imponerad av att håret stod helt av sig själv efter lite toupering :)

Jag utmanar:

Tess dunetess.blogg.se
Jennie thestoryofjennie.blogg.se
Johanna lattemammajohanna.blogg.se
Linda J sthlmdetektiv.blogspot.com
Sanna sanna85.bloggagratis.se
Allex rewindthevideo.blogg.se

så! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Efter du skrivit länken så trycker du bara på mellanslag så blir det en "riktig" länk :)

2009-02-04 @ 23:16:35
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin