tjolahopp tjolahej! :)

Jag har blivit så dålig på att skriva. suuuck måste bättra mig.
men finns ingen ork just nu.
vet inte varför.
sitter och funderar på hur ärlig jag ska vara.
har en ganska rolig sak att berätta.
men om jag skriver ut det här så är det även lite pinsamt.
jag vet att tess skulle tycka det var as roligt :P

på fredag ska jag fixa hår och smink till en videoinspelning till en grupp som heter Avantgarde. vet inte om dom stavar så, men ska bli riktigt skoj! :)
är glad och förvånad att dom frågade mig!
Rebecka hade tipsat om mig (TACK Rebecka!)

så nu känner jag lite pressure, måste öva kråksparkar och har inte gjort en svinrygg sedan skolan, haha så måste testa på min docka här hemma tänkte jag :P

Kommentarer
Postat av: Tess

va? vilket skulle jag tycka va as roligt? nu får du berätta.

2009-02-22 @ 13:30:52
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin