spännande! :)

Fick ett erbjudande idag, om ett "uppdrag" på fredag. låter sjukt spännande!
jag tackade ja, men vågar inte säga vad det är förr ens det är 100 % säkert!
men det skulle vara galet kul!
blev helt paff när killen kom och frågade, trodde han ville bli klippt, men han hade ett mycket mer intressant förslag till mig :)
så nu håller jag tummarna för att det blir så.
*hoppas hoppas hoppas*
så nu ska jag öva hela veckan :P haha

Idag kom mamma, pappa och syster. mamma blev färgad, slingat och klippt. pappa fick sin efterlängtade klippning.
fick massa fina grejer från peru, så fort jag orkar fota dom så ska jag lägga upp alla hårband! dom kommer kosta runt 50 kr :)

klippte även min kusin Linnea idag, helt sjukt kul när någon vågar klippa av en hel del!
här får ni se före och efter bilder! tycker hon passar väldans bra i kort hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin