Ny dag ny sminkning!

Saker och ting börjar vända nu!
idag kommer mamma, pappa och syster, imorgon ska jag bjuda alla på restaurang på First Hotell i karlshamn ska bli trevligt :)

fan va nöjd jag är med dagens sminkning, den blev het!

Idag bestämde jag mig för en enkel sminkning, och denna är enkel även om det ser ut som mer jobb :)
har använt två skuggor, Metal blu och Electric eel båda från MAC samt highlighter är polyester bride från urban decay!
blev själv väldigt nöjd, älskar blått och metal blu är en klass för sig själv :)



vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Underbat snyggt! :D

2009-02-13 @ 13:22:34
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitsnyggt!!!!!

men blå färg är kall...inte hot .....fnizzzz

2009-02-14 @ 17:34:18
Postat av: allex

ohh älskar färgerna! och hur du "suddat" ut kanterna!

2009-02-19 @ 12:38:36
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin