nervöööös!!!!!

fan med vad nervös jag är.
vet inte ens varför!
eller jo vet att jag suger på att göra "kråksparkar" på andra. och det känns sjukt dryyygt och jobbigt..
men har kollat runt lite, fått lite tips. och nu känns det bättre.
suuuck1
men kommer sova dåligt i natt, känner det redan nu.
hur det lixom kryper lite under skinnet.
har packat ner sminket till imorgon.
blev en hel del, haha.
man tänker att man ska packa lite men det blir så klart en hel del ändå.
är ju material mässigt ganska enkel sminkning.
men men.

är nervös över håret med.
men känns som att nerver är bra att ha. så att man har fötterna på jorden.
det finns nog många som tror att jag är kaxig, men det är så långt från sanningen. jag är sjukt okaxig :P
så nerver finns det en hel del!

hörde denna låten på radion idag och blev sjukt förvånad att det är Lady GaGa som sjunger, efter "pokerface" och "Just dance" blev jag nästan lite besviken. men men titta och säg vad ni tycker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin