melodifestivalen!

haha Tess skrev i sin blogg att hon undrade vad Caroline af Uggla går på. antagligen samma sak som Thomas Dileva, haha
men ärligt talat det jag undrar är VAD I HELVETE GÅR PROGRAMLEDAREN PÅ???

ett riktigt nerbyte från störtsköna Kristian Luuk måste jag säga.
hon är helt hispig, på ett jobbigt sätt.
blä

Tess undrade även om det inte var jobbigt att ta bort sminket hela tiden när jag gör massa olika sminkningar.
haha jo lite men faktiskt det bästa tipset jag kan ge alla som gillar att sminka sig men inte hittar en bra sminkborttagning så kan jag rekommendera helt simpelt Baby wipes! alltså helt vanliga våtservetter från butik. hur bra som helst, billiga och man får massor i ett paket!
plus att man ser när man gnidigt bort allt smink, samt att dom inte torkar ut huden!
dock ska man alltid använda hudkräm innan smink och även efter man tvättat/torkat bort det :)

over and out!

Kommentarer
Postat av: tess

jag gillar petra mede faktiskt, tycker hon är skön som fan. såg att du ringt, ha min mobil på ljudlöst så hörde inte.

2009-02-07 @ 22:10:36
URL: http://dunetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin