Linda Rosing och husjakt!

Förlåt!
inte för att vara elak.
men att kalla Linda Rosing vacker?
är det inte att överdriva?
hon vore vacker utan dom där läpparna, dom är skrämmande
inte vackra.
sorry

var och tittade på ett hus idag, gick faktiskt helt okej,
vi ska antagligen lägga ett bud
får se först vad min kusins man tycker, för han har gjort en hel del renovering.
så han borde veta om det är värt det :P
men jag hoppas faktiskt på att det blir det huset.
det var rymligt och mycket potential! :)

så snart kanske jag är villa ägare istället för lägenhetsägare!
så då får ni som letar efter en fin fin två:a hålla ögonen öppna för då säljs den ögonaböj! :)


Kommentarer
Postat av: tess

i will try my best honey. är inte alls van vid att folk stressa sönder sej, jag hinner fan inte ens tänka. kanske därför jag ställde frågan "vad är 176 plus 10" i lördes. hur e allt hemma?

2009-02-25 @ 11:31:50
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Elina

Håller tummarna för detta huset då =)

2009-02-26 @ 16:26:46
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin