hmm

Satan så seg jag är
ville verkligen inte upp ur sängen-
ville bara gräva ner mig och ligga kvar. har det lungt idag i salongen, iof väldigt skönt.
jobbar eftermiddag i alla fall :)
jag som tänkte jag skulle upp och träna imorse, men vaknade med ont i halsen (bortförklaringar I know)
så får bli imorgon.
tänkte det måste vara bättre att träna på  morgonen en efter jobbet.
för jag jobbar över ibland och då är det sista jag vill att gå och träna. plus att jag är galet trött efter att ha stått upp hela dagen.
så morgonen måste vara bättre.
måste intala min hjärna det med, att jag ska upp på morgonen. men verkar inte gå så bra.
haha!

kommer en sminkbild senare, förvänta er dock inget roligt för jag känner redan nu att jag inte har ork, men något blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin