Tröttis!

Jisses vad trött jag är, är så galet trött hela tiden.
Men nu är det nog dags att sova, ska plocka fram kläder tills imorgon, skuggorna till sminket är redan framplockade.
haha ja jag är lite manisk så att jag försöker planera för nästa dag.
funkar inte alltid men oftast!

I helgen blir det fotografering med Tess, jag ska tydligen stå bakom kameran med, och vi ska fota i studio, så jag ska sminka, fixa hår samt fota. Jag är ju ingen fotograf precis men får göra mitt bästa! brukar ju bli helt ok!

fullt upp på jobbet imorgon!
så sjukt skönt att allt börjar ta igen sig nu och jag har att göra alla dagarna med ordentligt med kunder.
har varit lite öken nu ett tag, men tydligen är det så för att frissor i stan, till och med dom stora salongerna!

nej nu ska jag tvätta av sminket och sen sova!

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin