Rotar fram lite gammalt! :)

Tänkte eftersom jag inte lagt upp något smink idag så letar jag fram lite gamla bilder!
alltid kul att se vad jag gjorde för ett år sedan osv :)

man ser att man utvecklas liiite i alla fall!

Ursäkta min fula pose! hahah jisses, men här testade jag rött läppstift, har dock liiite svårt för det på mig själv men men!


Denna är fortfarande en av mina favorit sminkningar även om den är enkel.
Pigmentet är helt fantastiskt!
dock okänt märke :P


Här hade jag tråkigt en kväll och lekte med smink :P



Detta är iof ingen sminkbild, men kolla min frilla! Knall rött och härligt!


En gång när jag var sjuk och lekte med mönster, som jag btw suger på!



Återigen lek med smink, synd bara att jag inte gjorde den mer hel utan ganska blarrig masken.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Ascoola bilder! Hur kul som helst att se! Du är ju superduktig!

2009-08-30 @ 09:35:53
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Stephy

aww! tack så jätte mycket sminkan!

2009-08-30 @ 10:27:13
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blog Widget by LinkWithin